De kop is eraf.
10 september 2025 - Naruto, Japan
Ik heb er maandenlang naar uit gekeken maar nu is het gebreurd.Mijnen eerste stempel in mijn boek.
Sinds de aankomst in Osaka heb ik al een 80 km gewandeld en een ferry overtocht van een 2 uur maar deze middag was ik aan tempel nr 1.
Gisterennammidag nog 2 uur les gekregen over rituelen en plichtplegingen op deze heilige plaatsen en mijn outfit gekocht.
gisteren geslapen in PAQ hostel in Tokushima.Daar steken ze u voor een slordige 17 euro in een privebakske met gordijn.Inclusief ontbijt s morgens.
en vandaag in de buurt van tempel 1 mocht het wat meer zijn.Een privekamer van 24 euro/nacht.




Geniet van jouw avontuur!